God Jul


Till mig! Åh så snäll! Jag är verkligen jätte jätte glad och tacksam för den fina julklappen som jag fick av Lasse.
Sjukt snygg jacka enligt mig. En jacka som jag kommer att kunna ha i flera år så länge jag inte växer ur den.



Har haft nästan en hel dag på torp med Lasse. Hur mysigt som hellst. Springa runt och provat en massa massa jackor. Nästan hur ,ånga som hellst innan vi hittade denna. Den var perfekt! Hihi.

Kände mig nästan som fyra år igen en sväng när jag var tvungen att få hjälp att komma ur jackan. Dragkedjan fastnade så Lasse fick hjälpa mig. Men vi hade sjukt roligt åt det hela iaf. Jaja. Det var min dag på torp det och det blev en jätte snygg jacka av det och en jätte trevlig fika :D



Kommentarer
Postat av: Mamma

Snygg snygg snygg

Innehållet med

Kram

2009-12-07 @ 17:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0