Idag blev det


En riktigt bra dag! Efter många dagars funderingar. Det har vart över månader som jag har funderat men inte kunnat bestämma mig för vilka skor jag har velat ha. Tittat och tittat men  inte funnit dom rätta. Men idag! Ja då slog jag till och köpe precis dom som jag ville ha. Nu äntligen finns det ett par nya snyggingar i min ägo. Tycker verkligen om dom!


Jätte fina tycker jag. Så jag är nöjd! Det bästa är väl att jag lyckades att köpa dom på "min" dag med. Så jag ser det som en liten present till mig själv!



Bästa kommentaren jag har fått idag:

"Du är en bra säljare, syndigt envis!"



Jaha. Vad mer har jag gjort idag då? Hm. Inte alls mycket. Jag har ju mest bara jobbat och inte så mycket mer. Gått runt lite i butikerna nere i den stora staden. Missat tågen så jag fick ta bussen. Somnade.. Ja ungefär det vanliga kan man väl säga. Mer spännande än så vart inte denna dagen.




Min vardag börjar bli sjukt trist känner jag..
Måste göra något åt detta.. Hm.. Det händer aldrig något annat än JOBB JOBB..
Vart är den där prinsen som jag hoppas ska komma och rädda mig??
H........g tror jag bestämt. Frågan är bara när kommer han då?


Dricka upp vinet och sova står som nästa på schemat. Fy så mycket vin det blir..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tjusiga. Önkar att jag själv kunde gå i ett par sådanna där skor. Men jag föredrar att behålla anklarna....

Kramar

2009-12-10 @ 07:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0