Snö snö.


Det verkligen bara öser ner snö ute nu. Har ju gjort det i flera timmar. Får faktiskt nästan kämpa för att inte bli insnöad.. Snön ligger till å med kvar på fönstret, helt galet! Inte tror jag att jag har sett såhär mycket snö på många år. Jag gillar det, men jag gillar inte att åka bil i det här vädret. Farliga grejer tycker jag! Läskigt värre. Men bilturen idag gick bra. Blev bara lite nervös när inte bromsarna tog. Men det klarade Zandra galant och jag jobbade med att inte skrika högt. Det gick nog ganska så bra det med. Nu är jag iaf hemma och sitter tryggt i min soffa fast jag funderar starkt på att gå och handla så att jag kan göra soppa och dricka varmchoklad. Det blir till att klä sig ordentligt bara innan man beger sig ut iaf.


Såhär ser mitt fönster ut..



Om det fortsätter ser jag nog faktiskt inte ut snart.
Nu är det vinter på riktigt :)



Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken jätte fin blogg du har :D

ta hand om dig!

2009-12-18 @ 11:57:20
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0