Tomtar?


Jag ska ju faktiskt göra något så otroligt roligt som att jobba på julafton. Tänkte ju att man kunde kalasa till det lite och köpa sig en tomteluva. Har gått runt och kollat lite efter någon fin luva. Men hittar ju ingen som passar efter det som jag har föreställt mig. Vill ha massor av vitt lurv så att det nästan ser ut som om man tatt ett djur och lagt på huvudet. Hur svårt ska det vara? Hm.. Tänkte att jag får ta mig ett varv runt om staden imorgon så får jag se om jag gör något fynd.

Tycker ju faktiskt att vi kan spexa till det lite på jobbet. Händer så sällan tycker jag. Men ganska så osäker på om det är någon fler än jag som skulle tycka att det vore kul..
Våra gäster är bra mycket bättre på att spöka ut sig och hitta på bus. Vi hade ett par damer som hade på sig tomteklänningar nu i helgen. Visserligen var det väl inte så att jag tyckte att dom klänningarna var jätte fina. Men det var ändå kul att dom gjorde det!

Hittade lite tomtekläder som var lite roliga, men chansen att jag skulle ha dom på mig är ganska så liten.



Gillar luvan och skona skarpt! Hehe..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0