Trötta fötter.


Igår var det en väldigt lång dag. Fattar inte ens att man orkade men det var riktigt roligt! Det blev en tur ner till Ullared. Det omtalade men aldrig besökta. Igår var det premiär, tog min "Ullaredsoskuld".



Fy så mycket folk det var där! Stort var det med. Inte trodde jag att det var så stort inte. Kommer ihåg att mamma var dit en tur i sommras efter att hon hade hälsat på mig. Hon tyckte inte alls att det var något att hänga i granen.

- Äh, det var väl ungefär som ÖB hemma.

Men till det stora hela hörde då att mamma missade visst halva butiken. Så nu efter att ha sett den berömda serien kunde mamma säga att det var nog visst lite större. Men jag får nog hålla med mamma om att det var ungefär som ÖB fast mycket större och det fanns mycket mer. Riktigt roligt tyckte jag. Fast jobbigt med allt jäkla folk! Dom bara körde på mig och sprang runt. En del gick visst även och plockade saker ur varandras vagnar. Lite tasktigt tycker jag. Varför gör man så? Hm...



Några av mina fynd. Det blev ju lite mer än så, men jag kan inte fota allt.
Lång dag blev det iaf för efter att vi hade varit på Ullared så blev det även en tur till Ikea och Rusta. Så tre shopping tokiga tjejer var ute och kutade hela dagen igår och åt skräpmat. På tok för mycket skräpmat! Tror att vi gjorde den flottigaste beställningen som jag varit med om någon gång.



- två chilichees
-lökringar (9st)
- mellan pommes
-liten fanta

När vi kom fram till luckan så fick vi inte det friterade. Vi fick parkera och vänta. Å så kul vi hade åt det då. Tjejen sa ju att det friterade fröjer några minuter. Så där satt vi.. "Hallå vart e det friterade då?!?!"


Det var en liten sammanfattning av hela dagen igår det..


Kommentarer
Postat av: r

Kuuul! jag har inte heller varit på ullared.. Men jag vill dit, bannemig!

2009-12-23 @ 18:46:13
URL: http://rkittelsen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja,ja. Inte alltid man ser allt för skogen.... du vet. Men som sagt så var de mycket ÖB stuk över affären. Nästa gång ska vi titta lite mera. Antar att vi inte var så shopping sugna när vi var där.

Kram

2009-12-23 @ 23:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0