V.50 M


Ja då var det en ny vecka igen. Den har startat. Men det kändes inte som att jag var med på starten.

Har egentligen inte hänt så mycket idag. Det har varit en helt vanlig dag. Lika sjukt trött som alla andra dagar. Längtar verkligen tills att jag får lite ledigt. Behöver verkligen ha ledigt nu! Jobbar allt för mycket. Har kommit fram till att jag har jobbat mer än heltid i tre år nu. Det är ganska så länge det. Inte så konstigt att man börjar blir trött. Men eftersom det är som det är så måste jag ju. That´s life!

Försöker man vara snäll så slår det bara tillbaka..




Dagens dåliga:


På tåget hem idag så ville jag verligen bara HEM. Så jätte trött som jag var så ville jag inget annat. Hur blir det då tror man? Jo självklart som alla andra dagar så blir tåget försenat pga mötande tåg. Hur irriterade är det inte när typ 90% av västtrafiks tåg är sena? Dom kommer nästan aldrig i tid. Det är nästan så att bussen går snabbare ibland. Det är inte riktigt rätt det inte.


Dagens goda:

Det finns en person som får mig att le! Hur grinig jag än må vara. Hur trött jag än är. Så får personen mig att le! Måste bara säga det. Ta åt dig!
Ett annat gott med dagen var morgonens kaffe med Natta. Lovley! Ta två betala för en, det gillar jag! Vanilj latte. Det är som en drog. Farliga grejer. Fick en dubbel dessutom eftersom att det var måndags morgon. Haha.
Snälla kan dom vara ibland.







Åter till min trötthet. Förstår inte hur jag kan vara så trött egentligen. Men jag är nog trött 24/7. Även om jag sover så är jag trött och fast att jag är trött kan jag inte sova.
Köpte mig vin i lördags som jag inte drack upp. Hade lite mer än halva flaskan kvar. Nu är det måndag och jag har lite mindre än halva flaskan kvar. Det är inte bra det inte. Fy på mig. Men jag behöver det för att kunna sova. Behöver det för att kunna vakna.

Jag vill verkligen ha ledigt! Tänk vilken dröm att kunna unna sig att vara helt ledig!
En annan gång i en annan verklighet. Jag får fortsätta att drömma ett tag till..




Natti Natt..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman

Hoppas allt är bra.

Jag reflekterade på att det står v 59.... hur många veckor har du på ett år. Antar att det är det lilla fingret som smet från 0

Kram

2009-12-08 @ 18:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0