Kaffe, kaffe, kaffe..

Man kan nog sammanfatta det som att idag har det varit väldigt mycket kaffe i bilden. Kliva upp, äta en snabb frukost och sedan sätta igång att städa en aning. Sen då?
Sitta hemma och rulla tummarna, det fungerade en liten stund. Men sen så kliade i dom efter att göra något.
För att inte vara helt besatt av min lera så sände jag iväg ett litet SMS till en vän som svarade snabbt!
Glad blir jag för att det resulterade i en kaffe på rådhuset. Mys och bara sitta och prata en massa strunt.
Sen var det dags för Camilla att åka, så jag fick hänga på och vi snurrade runt och skjutskade folk. Efter det bar det av hem till Milla, har inte varit i hennes nya hem innan. Jätte fint och jätte mysigt var vad det var. Ännu mera kaffe och en massa prat om allt och inget.
Mera kaffe och ännu mera kaffe och prat, prat..
Det var ungefär det som hela min dag har gått ut på. Nu sitter jag har med benen i kors och funderar på vad jag ska göra av kvällen, vad man borde göra för mat..

Igår var det Paj och pyssel..





























Kommentarer
Postat av: Mamma

De pajerna såg mycket goda ut.

Roserna jättefina.

Kram

2009-02-23 @ 21:33:35
Postat av: modern

Nu ska jag också dricka kaffe i cafét på skolan. DET SKA BLI GOTT DAGENS FÖRSTA KOPP

2009-02-24 @ 08:09:55
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0