Lediga dagar..


Det är nästan tråkigt att ha lediga dagar men det är ändå väldigt bra! Tänk så mycket man får gjort när man verkligen tar sig i kragen och gör saker och ting. Igår så städade jag hela dagen, idag  har det varit nästan samma visa.

Jag har idag varit iväg till tippen med tre säckar med skräp eller bara allmänt onödiga saker som jag inte använder. Saker som bara ligger och skräpar i nåt skåp. Så har jag även planterat om mina blommor, alla fyra. Haha..
Så har jag hängt upp tre hyllor som har stått i ett skåp och sammlat damm nästan hur länge som hellst, inte nog med det så har jag även hunnit med att fika..

Jag har fikat med Camilla, Marita och Becca.. Det blev vääldigt mycket kaffe måste jag säga.
Men vad ska man annars göra med all ledig tid om man redan har gjort allt som man ska och behöver hemma?
Har ingen aning alls.. Så det blev så bra så. Tycker helt klart att jag var värd att sitta ner och dricka kaffe med mina vänner : )

Tack för en trevlig dag!!

Kommentarer
Postat av: Bea

Kollar du på Desperate housewives? :)

2009-02-11 @ 02:34:25
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Skönt att göra sig fri lite det samlar bara damm... Men det finns mer här.

Du vet att det finns ju tradera och blocket som man kan sälja saker på. Funkar bra.

Kram

2009-02-11 @ 13:16:00
Postat av: Sofia

Härligt med ledig dag och så ambitiös du har vart ;)

Har utmanat dej på min blogg förresten! :)

2009-02-11 @ 17:56:01
URL: http://marmelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0