Minne!!


Åh! Äntligen har jag minne igen! Alltså mitt minne är det väl inget större fel på, men mitt minne till min kamera har varit på vift ett tag. Har inte haft en aning om vart det har varit, var nästan helt säker på att jag hade råkat städat bort det.
Satt senast igår och pratade om att jag måste skaffa mig ett nytt.  Men vad händer?

Jo nu nyss när jag skulle sätta mig i soffan så låg det bredvid soffan!! Så glad jag blev! Det blev inte att jag satte mig i soffan iaf utan jag tog och fotade de som antagligen både lekt bort och fram mitt minne plus det som jag har pillat med utöver städningen. Alltså sätta upp hylltavlor eller vad jag ska kalla det och så mitt gamla fönster som jag har pillat med och satt bilder i.
Såå glad jag blev nu! Tänk så lite det är som behövs!

MIna små busar.. Den minsta, den största och den mellersta..



Å så det som jag har lyckats att knåpa ihop på mina lediga dagar : )




Det var lite från min vecka det. Jobbat har jag gjort idag med.. Nu ska jag fundera på vad som det skall bli till middag..
Hm..

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Emely

Fiint :)

2009-02-11 @ 22:58:52
URL: http://emelyyh.blogg.se/
Postat av: Mamma

Längtar efter dig

2009-02-12 @ 10:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0