Nya jobbet. Helgen. Dagen.


Första dagen på nya jobbet, värsta långa dagen! Massor massor att ta in, massor att komma ihåg!
Hur ska jag klara detta? Vad har jag gett mig in på? Det är visserlige första dagen. Men hjälp vad mycket det är att komma in i och mycket att komma ihåg. Jag måste fixa det! Får se hur det känns imorgon..
Väldig massa att komma ihåg iaf. Jag hoppas verkligen att jag kommer att klara det och att det kommer att gå bra.
Men lilla jag ensam känner jag nästan.. Hm.. Jaja det ger sig..

Efter min lååånga arbetsdag så kastade jag mig direkt in i duschen och tog och storstädade den.
Av med toaringen å hela alltet! Lika bra när man ändå står där inne och plaskar.

Helgen har varit toppen! Träffat mina goa vänner, skaffat nya helt underbara bekanta, träffat en person som jag kommer mindre bra överens med nästan nära att strypa. Men man kan ju inte gilla alla..

Kommit ett steg längre med mig själv i mitt virre varv..
Jag tror att det är så här jag känner, jag tror att det är det här jag vill!
Det känns faktiskt bra! Bara känslan varar...!

Ååh.. Underbart långa dag!


Nu är jag bara helt slut, ska glo lite på tv och sedan slummra in för att orka med morgondagen.
Natti! Natti!

Kommentarer
Postat av: modern

Det alltid nervigt på nya jobb. Det är klart du klarar. De andra måste ju också förstå att du är just ny. Det blir säkert bra Anna.

2009-02-03 @ 07:50:43
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du vet ju att första dagen är den första på det nya...

Allt kommer att landa.

Tror på dig.

Kram

2009-02-03 @ 08:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0