Rent hus

eller iaf lägenhet.
Hela dagen sedan jag klev upp har jag bara städat och städat. Klev upp 9.00 för att tvätta och har städat sedan dess.
Känner mig riktigt redig, först nu har jag satt mig ner. Slut i kroppen kan man säga!

Men nu ska jag snurra runt lite i min lilla lya och se mig omkring. Lite dammning som måste göras än och så ska jag se om jag kanske ska byta gardiner, det var ett tag sedan. Men nu måste jag ut en runda på stan för att fixa lite annat.
Posta brev bland annat. Postar jag inte det får ja gingen lön..
Det lät inte skoj va??

Tjing!


Kommentarer
Postat av: modern

Skönt att höra att du städar för då kommer väl inte de där städtanterna de visar ibland på TV till dej. Haha. Eller det kanske inte är helt fel om de kom, kan jag känna!! Mina elever säger att tydligen är en familj i stan utagen till just det programmet. Vi får väl se

2009-02-10 @ 08:11:00
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Duktig gumma.

Kanske du ska komma hit oxå. Själv har jag inte kraften. Är hemma igen. Väntar bara på blid väder så jag blir pigg igen.

Kram

2009-02-10 @ 10:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0