Snart slut

på den här helgen..  Tänk att tiden bara springer iväg!
Vad har jag gjort i helgen då? Hm. Jag har spaklat, tvättat kakel, lagt nät eller vad man ska kalla det i skarvarna mellan gipsskivorna.. Hm. Det är helt säkert nåt mer som jag har pillat med som jag inte kommer ihåg.
Men jag har pillat med en hel del iaf..

Nu idag blev det mer kakeltvätt efter att ha varit och inhandlat en massa grejer, typ nåt pulver va det nu heter som ska vara till kaklet. Alltså grunden, det under. Men jag kommer inte på vad det heter : S

Jajja, sen så har det handlats en massa mat och vad som komma skall är att det blir till att laga sig en liten söndags middag.  Ingen singel middag idag inte! Idag blir det middag för två bestående av ris, bea-sås, kött/veg.bit och en god sallad. Vad sägs om det?
Nån fler som blir sugen på mat?
Vilket fall så ska den lagas nu inom kort.. Hehe.. Sen så ska all annan inköpt mat in i skåp, frys eller kyl..
Lyckliga söndag?!

Haha..
Tjohopp!

Kommentarer
Postat av: Emely

Oj oj, du har då pysslat i helgen :) Hoppas du får en lugn söndags kväll iaf :)

2009-02-15 @ 19:06:18
URL: http://emelyyh.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du börjar nästan låta som en liten hemmafru. Man känner igen sig.

Kram på er

2009-02-16 @ 13:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0