Den du.. Bara en massa dynga.


Haha.. Ja nu sitter jag faktiskt och skrattar åt mig själv. Fast jag vet inte om jag ska skratta heller. Äh.
Det jag sitter och funderar på det är det jag sitter och skrattar åt.
Sitter här med min dator i knät, ensam en fredag kväll och dricker lite vin.
Min tanke blev..

Är det "vuxen" poäng på att sitta i lugn och ro och dricka vin eller är det bara patetiskt?

Jag kan själv inte riktigt bestämma mig. Men det är klart att det kan bero på av vilken anledning man sitter ensam och dricker ett par glas vin. Hm.
Jag sitter inte här för att jag är ledsen. Kände bara inte att jag orkade hitta på något ikväll. Måste man alltid vara på att göra något när det är helg och man är ledig?
Jag känner inte att jag är så sugen på att flänga ikväll, sitta hemma å bara ta ett glas för att det är gott kändes nog för mig. Inte finns det väl något fel i det? Hm. Jag hade väl lika gärna kunna sitta och dricka vatten eller cola. Men det blev inte så alls ikväll, mitt sällskap som jag hade innan drack ju öl till maten så varför inte.

Äh. Nu svamlar jag iväg. Jag sitter iaf här och grubblar över allt och inget. Finns så mycket man borde tänka på och klara av egentligen. Men vissa saker blir det bara att man lägger på en hylla och vill inte riktigt städa senare. Hm.

Jag sökte ett jobb här om dagen..
Fick ett mail om det idag, information om att dom hade väldigt många sökande och att jag visst inte fick söka två tjänster. Men det borde väl visa ett större intresse? Eller kanske bara tjatigt. Vilket fall så håller jag nu tummarna för att det ska gå vägen.
Ett väldigt spännande jobb om man frågar vad jag tycker så det så..

Äh.. Jag har egentligen inget vettigt att skriva. Jag kände bara att jag ville skirva lite, men det känns inte som att det något bra av det så det är väl lika bra att jag slutar.
ska ta mig ett glas till och sedan krypa ner i sängen och drömma mig bort...

Kommentarer
Postat av: ewezi

trevlig blogg :)

2009-01-16 @ 23:57:30
URL: http://ewezi.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag vet inte riktigt, kommer inte ihåg. Men jag antar att det är för att "alla andra"...

2009-01-17 @ 09:52:21
URL: http://jenkajenka.blogg.se/
Postat av: Karin

tror inte du läste mitt inlägg, jag älskar att ha ensamma kvällar, men inte varje varje helg, varje kväll, jämt, känner ju inte en kotte här, det är jävligt ensamt i längden

2009-01-17 @ 10:24:18
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0