Drygt.

Lång tråkig och dryg dag.. Men snart så får jag åka hem : )
Som jag längtar! Så fort jag slutar ska jag springa över till andra huset och vänta på att Marita å Linda kommer.

Gå runt en sväng med dom och sen hem.. Låter lagom ansträngande tycker jag.
Har haft en "protest" dag idag på jobbet.. Har verkligen inte haft någon lust.
Men har jag det någon dag nu för tiden? Nee.. Men men..
Jag står här. Gör det jag känner för och struntar i resten nästan. Orka med! Ne!
Dumma jobb.. Gillar verkligen inte det här jobbet. Visst att man ska va glad att man har ett jobb.
Men jag hade nog varit minst lika glad utan i det här läget. Jag vet att man inte ska klaga men men..

Nu slutar jag iaf om 10 min...

Kommentarer
Postat av: mamma

Viktigt att trivas.

Men det är som du säger, du har jobb.

Erik väntar. Hur blir det???

2009-01-08 @ 07:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0