Ett löfte


Ja jag lovade Chefen att hålla mig lugn och stilla hela dagen igår så att jag inte skulle bli sjukare utan bli friskare.
Det var ett löfte jag kunde hålla.. Jag låg i sängen ca 90% av dagen! Herre gud.
Jag bara sov å vaknade, sov å vaknade igen.. Sov lite till å va på toa där emellan. Slappare kan ingen vara!
Lyfte knappt ett finger på hela dagen! Gryymt slö dag!
Men jag höll mitt ord av flera olika anledningar.. Haha..


Idag är jag ändå trött fast att jag inte alls gjorde något vettigt igår på hela dagen. Bara låg ner i min säng.. Fattar inte att man kan vara trött ändå. Kroppen borde vara utvilad nu. Men nee, antagligen inte..

Stolt är jag iaf över mig själv idag! Jag har köpt en TERMOS! Å vad betyder det?
JO att jag har med mig eget kaffe idag till jobbet ju! Hur bra är inte det då? Istället för att köpa kaffe  så har jag med mig mitt eget! Stolt stolt stolt! Hehe.. Nöjd är jag med. Nog för att jag måste skaffa mig en kaffebryggare med men det är iaf ett steg i rätt riktning.
HÄLSA StåltermosHÄLSA Ståltermos
En sån här har jag nu : )


Good Morgon alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0