Film film film..

Det har varit väldigt mycket film det senaste.. Så eftersom att jag inte har nåt bättre för mig tänkte jag berätta om dom..
Men vad skriver man?

DVD Film: Dumpad
Faktiskt riktigt bra. Pinsamma stunder och många skratt skulle man nog kunna säga :)

DVD Film: The Love Guru
Öhm. Ja vad säger man, riktigt rolig film. Komedi, verkligen och så lite kärlek : )
 
DVD Film: St Trinian's
Spännande och smått oväntad film. Kvinnor kan skulle jag väl vilja säga. Lätt värd att se!

DVD Film: Mad Money
Ännu mer kvinnor som visar att man kan. Sjukt bra, härlig rakt igenom. Man kan inte förutspå filmen : )

DVD Film: All the Boys Love Mandy Lane
En aning läskig, knepig film. Men den var bra, blodig men bra..


Alltså jag vet inte vad jag ska skriva om dom olika filmerna egentligen. Vill ju inte skriva vad dom handlar om direkt.
Men jag kan säga att alla filmerna vart helt okej och klart värda att se. Tycker inte att någon av dom var dålig.
Första gången på länge som jag sett film utan att somna mitt i filmerna!

Kommentarer
Postat av: Karin

längst ner på din blogg - vad var det för film du var statist i?:)

2009-01-07 @ 11:55:40
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0