För trött för att vila..


Nämen god dag..
En god dag har det inte varit för mig. Så trött denna morgon att jag inte reagerade på att klockan var allt för lite när jag klev upp. Att den var för lite när jag gick ut genom min dörr. När jag satte mig på bussen däremot och den började att rulla då kom jag på att jag åker en timme för tidigt till jobbet..

Är man trött då eller är man trött? Jag som mer än gärna sovit en extra timme var så trött att jag missade min chans att göra det! Åh så trött jag blir på mig själv. Nu gör jag allt jag kan för att slippa jobba imorgon istället.
Har ju för guds skull ingen styrka i kroppen..
Träna kanske man borde börja med?
Fick nåt sånt där fint erbjudande igår typ 299:- / mån så får man tillgång till allt.. Kan funka det  : )
Tänka på saken får jag göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0