Fredag den fria dagen..


Ja eller nåt i stil med det iaf. Gjorde ju all städning igår så inget sådant idag.
Trist bara att jag inte har fått någon lön än : (
Får hoppas att den trillar in under dagen om inte annat så kommer den på måndag..

Så igår blev det äta ute. Det blev räkfrossa.. Mmm : )
Nästan att det är hur gott som hellst! Ett bord med bara en massa massa räkor på å en massa annat gott som man ska ha till.. Blev helt galet mätt innan jag var klar! Men såå värt!  Mmm...


Snart dags för mig att springa iväg på min intervjuv. Börjar blir lite smått nervös..
Tänk om jag helt plötsligt glömmer allt vad teckenspråk heter?!?! Då e jag ju så körd!
Ne  nu ska jag hoppa in i duschen så att jag kan slappana av lite..

Kommentarer
Postat av: fröken elin

haha ja jag är ockskå kass på dialekter:P men skånska, göteborska och stockholmska brukar va lätta:D dom kan ja. å norrländksa. sen resten av allt ingen aning:P eller småländksa med.. nämen se, jag kan ju en del:P



åhå intervju, spännande?

jag ska jobba i helgen och så ska jag bowla antagligen och bio ikväll:D

2009-01-23 @ 15:21:52
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: rebecca

hallåååå, hur gick det på intervjun???????? :)

2009-01-23 @ 17:02:49
URL: http://rkittelsen.blogg.se/
Postat av: modern

Å så sugen jag blev på räkor....kanske imorgon

2009-01-23 @ 19:21:15
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: mamma

Du vet att du kan

2009-01-25 @ 14:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0