Helt ok!


Åå vilken bra kväll jag hade igår! Disney on Ice var verkligen helt fantastiskt! Skulle kunna se det om och om igen.
Vilket jobb det ligger bakom den föreställningen och vad dom gjorde det fint!
Det var helt magiskt, men svår fotat. Dom rör sig ju hela tiden. Hehe.
Jag knäpte massor av kort men jag vet inte hur många som är något att ha eftersom att min kamera dog!
Så många kort knäppte jag! Slut på batteriet blev det. Men tanken är att jag ska gå igenom korten idag och se vad jag kan få till..

Annars då? Jo det är piss väder och solen syns inte alls till. Det känns som att klockan fortfarande skulle kunna vara 8.00 eller något i stil med det. Men så är det då rakt inte, snart lunch tid egentligen. Men men.
Men kan väl inte få allt eller kan man det?


Det var sååå fint!
Hoppas på att jag kommer att ha några bra kort iaf!

Kommentarer
Postat av: Mamma och Erik

Erik tyckte bilden var jättefin. Han vill se fler.

Kul att det var bra.

Kram från oss

2009-01-11 @ 12:37:43
Postat av: christine

haha, ja det är galet vad många sätt man kan äta det på (;

2009-01-11 @ 14:08:34
URL: http://doux.blogg.se/
Postat av: emeli

sv: bara slappa o ta det lugnt :)



hoppas du hade en bra helg!

2009-01-11 @ 15:35:33
URL: http://lillasystermli.blogg.se/
Postat av: Katarina

Åh, jag vill också se Disney on Ice :)

2009-01-11 @ 21:49:32
URL: http://koolakattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0