Inte så illa ändå..

Min fredag känns som att den kan bli bra trots allt..
Jag var på min intervjuv och tyckte inte alls att det gick bra. Det känndes inte bra alls.
Men sen några timmar senare så ringer dom..
Å vad säger dom?
Jo att jag får jobbet!! Åh! Kan ni ens förstå? Hur glad jag blev!
Jag fick jobbet och kommer att få jobba som personlig ass. med teckenspråk!
Det enda som jag oroar mig för nu är att min nuvarande chef ska sätta käppar i hjulet för mig och säga att jag inte får sluta. Då är jag körd! Men jag ser ingen anledning till att jag inte ska få gå eftersom alla andra har fått gått på dagen.
Så nu håller jag tummarna för det. Ett steg avklarat ett steg kvar..

PÅ det sättet tycker jag att det är en wonderful fredag : )
Nu måste jag komma på något att äta.. Känner att det kurrar i magen. Sugen på sushi men har ingen lust att gå någonstans..
Jag är sugen på thai, men jag har fortfarande ingen lust att gå någonstans..
Vad gör man?

Öh.. Tömmer kylskåpet så gott man kan? Hehe..
Vi provar.. Leka med maten!

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha, guud, grattis!!!!!!!

vad ska han säga? Du är väl fortfarande bara provanställd eller??

tror vi ringde om varandra några ggr förrut.. kram

2009-01-23 @ 22:52:08
URL: http://rkittelsen.blogg.se/
Postat av: ✿Linda H ✿

älskar top model =)

men detta e första gången jag inte gillade resultatet!

2009-01-23 @ 23:08:31
URL: http://hogsta.blogg.se/
Postat av: modern

Många Grattis till jobbet!!

2009-01-24 @ 21:28:42
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: mamma

Vad var det jag sa....

2009-01-25 @ 14:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0