Jönköping! Biljett?!

Ja men då var man framme då! Äntligen! Vilken resa, vilken dag!
Det är ju så sjukt bra dag : )

Jag verkar ha fått en fast tjänst om jag har förstått allt rätt! Hur bra är inte det? QE?
Anna aka Lillamy är såå nöjd!

Idag har jag ju då åkt till Jönköping, det var lite pirrigt det. Sjukt länge sedan jag åkte tåg nu ju. Men det gick jätte bra första biten fram tills att jag byter tåg och den mindre trevliga uptäckten görs.. Min biljett gäller först IMORGON!
Men hallå jag sitter ju på tåget nu. Ah, vad gör man??
Jag hade sån tur va! Hon var jätte snäll hon som upptäckte det, sträng men snäll!
Påpekade vädig noga att det var min SKYLDIGHET att kolla upp min biljett vilket jag kan förstå. Men hon sa det med en lite smått tyken ton. Men men jag kom med så jag kan överleva det.

Nuuu är jag iaf framme och det ska bli väldigt trevlig att vara här i helgen. Träffa vänner och en massa nya människor som ändera kommer att bil vänner eller kanske ovänner.. Vem vet? Hehe..
Så snart är det dags att stoppa något i huvudet, sedan eller kanske till så sprättar jag första! Mm..
Imorgon blir det PARTY!!

Kommentarer
Postat av: B*

sv: Jotack det är bara bra med mig med :)

- gör du i helgen då?

2009-01-30 @ 19:37:02
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: modern

Hoppas du får en bra helg.

2009-01-30 @ 22:05:43
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: mamma

Å vad ska du dit och göra ???

Har lite att berätta...

Ring nån gång

Kramis

2009-01-31 @ 11:49:08
Postat av: Mamma

Lycka till idag nu då.

Hör av dig och berätta hur det gått.

Kram

2009-02-02 @ 08:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0