Lördag


Ja idag var det lördag då. Just nu har jag inte alls så mycket att skriva. Har jobbat hela dagen. Kommer att jobba någon timme till men sen..
Ja då bär det av ner till Gbg, å så ska jag gå och se Disney on Ice! : )
Det ska bli så kul! Jag har aldrig varit och sett något sådant. Så det ska bli jätte spännande!

Önskar bara att jag hade en bättre kamera än min så att jag kunde ta super många snygga kort!

Jajja.. Nu skall här jobbas igen så får jag se vad jag hinner skriva ikväll.

Tjohooo..

Kommentarer
Postat av: Marita

Ååå sååå göy! Skulle og villa gå på Disney on ice.. Litt misunnelig :p Ha da så kjempe göy vennen, fortjene du! Kos å klem

2009-01-10 @ 15:30:40
Postat av: Emma

sv; hehe okeej. för sylten är ju lätt godast!;D

2009-01-10 @ 17:43:33
URL: http://antligenemma.blogg.se/
Postat av: christine

jo, men lite så är nog jag också hah!

Va många olika sätt man kan äta det på, haha. Hur kom du på att fråga om det? :)

2009-01-10 @ 21:21:25
URL: http://doux.blogg.se/
Postat av: Mamma

Fusk. Vi vill oxå se.

Hoppas det är så bra som man tror.

Själva har vi sega dagen. Kom isäng vid halv tre...

Ring nån gång.

Kram

2009-01-10 @ 22:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0