Lördagen efter löning?


Är det en lördag efter löning?
Det är det inte för mig : ( Jag får visst snällt vänta ett tag till jag på mina pengar.

Så vad händer idag då? Jo idag är det jobbdag.. Imorgon med : (
Jag som trodde att jag var ledig och skulle kunna sova ut imorgon men ikke!
Hade visst lovat att ta ett pass för en kollega.. Fan! Det har jag egentligen ingen lust med alls!
Vill inte alls.. Men men har man lovat så har man eller?
Attans och bubblans.. Tusan.. Äh ja allt vad man nu kan säga men det var verkligen inget som jag hade någon lust med.

Sånt är livet..
Kanske att jag kan tigga till mig en liten sovmorgon iaf ?
Får se hur det ser ut imorgon..

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Usch, aldrig kul när man lovat och halvt förträngt det bara för att man inte vill... hoppas det går bra ändå.



Tack för kommentaren också!:.)

2009-01-24 @ 21:38:30
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: jessica

hej ! har du någon fråga kring sjukdomen diabetes? våga fråga på min blogg - ingen fråga är för stor/liten!

2009-01-24 @ 23:14:11
URL: http://jessicajohanssons.blogg.se/
Postat av: ö-tanten

Grattis till nya jobbet. kramen

2009-01-25 @ 10:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0