Men nyckeln då?


Jaa?
Men nyckeln då?
Den situationen kan vara ganska så jobbig va? När man ser dörren stänga sig och det bara isar över ryggen när man kommer på att den där nyckeln, ja den ligger innanför den stängda dörren : S
Vad gör man liksom? Utelåst.. Jippie! Not!

Som tur var så hände det inte mig, men min kollega igår när hon skulle stänga butiken. Hon stängde sig ute från vårat lilla fråd där vi även har jackor och sånt. Så hon kunde inte komma åt sina saker..
Hon stod där ganska så handfallen, det finns ju ingen annan som har nyckel till vårat lilla rum.
Men som tur är så finns det snälla människor så en tjej från i en annan butik åkte in till stan för att hämta min nyckel och sedan tillbaka för att hjälpa Natta. Jobbigt läge var det! Torp blev låst och man måste gå runt. En massa strul.
Men allt löste sig tillsist, förutom att dom glömde att lämna tillbaka nyckeln till mig.
Fast vi öppnade båda två idag så det var bara för mig att springa över dit och hämta min nyckel.
Allt löst! : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0