Oj så sent det blev, Fruttis fel.


Det kan man nog lugnt säga. Väldigt vad klockan har sprungit iväg. Det var väl inte så jag hade tänkt mig att min kväll skulle se ut men det var så det blev.
Efter mitt så sjukt roliga jobb så gick jag och tjejerna ut och åt en middag, Zandra vännen fyllde 22 idag fast nu är det igår. Så vi var ett litet gäng som gick ut och åt för att fira henne. Väligt trevlig måste jag säga!

Sen nu hemma så var jag bara tvungen att titta in här och kvar blev jag, hoppsan säger jag bara!
Väldigt vad många kommentarer jag hade fått : )
Jätte kul ju! Jag tror jag fått närmare 100 kommentarer idag, det är då jätte mycket för mig. Jätte kul att läsa alla svaren om Risifrutti.
Har inte funnit ut vilket sätt som är det mest vanliga att äta en risifrutti på men jag har fått läsa om en massa olika sätt att äta iaf.
Några olika varianter som jag nu läst:

Inte äta det alls
Bara hålla sig till "gröten"
Bre sylten som ett lager uppe på
Äta lite sylt i omgångar
Röra om allt
Röra i sylten när det är bara lite kvar
"Dippa" "gröten" i sylten
"Dippa" på annat vis
osv.

Det finns mängder av sätt att äta på så om du kanske tröttnat på ditt sätt eller känner att du bara vill förnya dig för att det är ett nytt år så finns chansen ; )
Fortsätt "Frutta" om du gillar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0