Rysningar..


Mm.. Vilken morgon! Sitter på jobbet nu och både fryser och svettas samtidigt.. Hur kul är det?
Nyser gör jag och snorar gör jag.. Mysigt! Not!
Det är väl början på en ungerbar dag så säg?

Nee det tycker jag inte.. Bättre blev det inte av att läsa Aftonbladets första sida..

två kors När ägaren Per Arne Polsröd skulle visa den övergiv
Här kan dom ligga...


Dom kanske har hittat dom! Smith och Peter, alltså de två männen som försvann ifrån Uddevalla i höstas.
Nu har dom fått nya spår på vart dom kan finnas fast det var inga trevliga spår om man frågar mig!
Två grushögar med varsitt kors på, varav den ena har man kunnat utläsa namnet Daniel på..
Huuva! Det känns inget vidare det här inte. Uddevalla är inget stort ställe, men det är heller inget litet ställe..
Det känns som en Wallander film eller nåt! Nog för att jag nästan aldrig sett en Wallander film men det känns ändå som att det här är nåt som man ser på film.. Inte något som man tror ska hända i sin närhet.
Även om det inte är någon jag känner så har jag ju sett en av dom.. Det är läskigt är det..
Folk bara försvinner till höger och vänster.. Vart är denna världen påväg?
Snälla säg att dom inte ligger under dom där högarna, det vore så trist för familjerna..
Men samtidigt är det inte något roligt skämt heller om det skall föreställa det.. Så om dom ligger där så blir det iaf ett slut på det hela. Sjukt tragiskt sådant, men ändå ett slut.

Jag får nog säga att jag lider med familjerna iaf..

Typ God Morgon eller nåt då...   : S

Kommentarer
Postat av: Mamma och Erik

Hej gumman.

Ta hand om dig. Erik vill att du kommer hem.

Han åker den 12 jan.

Kram

2009-01-03 @ 11:25:29
Postat av: modern

Ja det var ju ingen i grushögarna men vad fan... Kan väl i alla fall inte vara ett bisart skämt!! Vem skulle göra inbrott forsla dit grus och sätta upp kors?? Kanske någon i utkanten av gänget som vet att de nu är döda??? Ja trots allt vore det väl skönt för de anhöriga att få ett avslut på den ständiga sorgen och kanske också hoppet.

2009-01-04 @ 17:38:12
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0