Sååååååååå ARG!


Ja det finns nog ingen beskrivning på hur arg jag är egentligen. Sitter och skakar för att jag är så förbannad på det här jävla piss företaget. Min lön har fortfarande inte kommit in på kontot och jag kan heller inte få något svar på när den kommer. Alla skyller på varrandra det var visst något kommunikations fel mellan en person som heter Inger och någon som heter Peter. Jaha! Vad säger det mig då? Inte ett skit! Det är inte mitt fel att inte dom kan prata med varandra eller vad det nu handlar om. Det ska inte drabba mig som anställd.
Tog och ringde facket nu eftersom min tönt chef inte svarade i telefonen. Men tillsist så ringde han men då hade jag redan pratat med dom. Så jag sa det till han att han skulle ge mig ett datum idag på när min lön sitter inne på mitt konto.
Inga fler ursäkter godtages, idag skall jag ha ett besked annars kopplar jag inte facket i detta på riktigt!!!

Det enda han säger...
"Jag kan inte trolla, jag gör vad jag kan. Men du får göra så om du vill."

Hallå!!!!!!!!!!!!!!   Åh så trött jag blir på den lilla skitungen! Butiksansvarig MY ASS! Då har man koll på saker och ting och kan ta tag i saker om det behövs man är inte handlingsförlamad då..

Äh nu slutar jag att skriva för jag är så arg så det blir inget vettigt av detta iaf!
Trevlig jävla morgon/dag va?!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fy tusan vad dålig stil! Vad arbetar du med egentligen? :)

2009-01-29 @ 15:12:41
URL: http://marmelina.blogg.se/
Postat av: modern

Djävla skitstövel.....!!!!!

2009-01-29 @ 21:40:05
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: mamma

Bara att ta dit facket

Se till att få rätt slut lön. Glöm inte semester ersättningen.

Kram

2009-01-30 @ 23:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0