Sanna och Jessica


Nu slår dom snart upp portarna för sin webbutik!
Sanna är en tjej som förut bloggade med en annan Sanna, men sedan blev hon själv.
Inget illa med det, en väldigt trevlig blogg tycker jag. Hennes blogg hittar du här.
Ja jag fick då ett litet mail idag om att snart så ska Sanna och en tjej till öppna en butik.
Till sin butik bjuder dom in kända personer för att skapa ett eget smycke som skall säljas i shoppen.
Försäljningen av smyckerna kommer då att vara till förmån för någon organisation som skaparen själv har valt.
Först ut är Lotta Gray som har valt Barncancerfonden. Lotta är redaktör på Se&Hör.
Jag tycker att är en väldigt fin tanke! Myckte bra koncept om ni frågar mig!









Sugen på ett nytt armband och samtidigt vill göra en bra insats?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0