Singel middag





Söndag natt, natten mot måndag är det nu. Sitter här och skriver när jag egentligen borde sova.
Har haft en lugn och stilla kväll. Ätit gott och druckit gott.
Tänker på allt och ingenting. Vad gör man en söndag när vännerna käkar med sina respektive?
Min kväll spenderade jag hemma i min soffa.
Singel kväll vill jag kalla det, singel ensam med sig själv. Göra det man vill se det man vill.
Mysa med dom små ludna vännerna (mina katter)..
Sköna söndag!
Tyvärr är du över och jag borde krypa till sängs.. Kommer just nu inte på så mycket att skriva heller fast att jag säkert har
1000 tankar som snurrar runt i mitt huvud.
Men det är funderingar och frågor som ingen annan än jag kan svara på.
Får ta med mig alla tankarna och lägga mig till sängs, stirra i taket och hoppas på att somna..


Film har dom tänkt att visa på 3:an nu bara så att ni vet..

Eh.. Ja men sova va det kanske.. ?!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Anders

Ja du, känner igen mig i det där. Och samma lika här, svårt att gå och lägga sig....

Det ordnar sig på nåt sätt...

Kramar

2009-01-26 @ 07:10:33
URL: http://ordtankarbild.blogspot.com/
Postat av: modern

Låter lite deprimerande men tror ibland att man behöver den där ensamtiden.

2009-01-26 @ 09:40:17
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: rebecca

tjena kexet. jag tycker du är duktig som lagar mat även fast du är ensam! krami

2009-01-26 @ 14:22:59
URL: http://rkittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0