Mamma...


Mamma är på vägen nu.. Lr kanske inte nu ,men snart! Mamma och Gubben hennes kommer. Dom kommer hit till mig :)
Jag ska få besök! Hoppas verkligen att jag hinner få nycklarna till nya lyan så att dom kan få se den! Så förstår mamma varför jag är så glad för den lägenheten.. Det står liksom mitt namn på den. Haha..
Den är så jag iaf! Om inte annat kommer den att bli när jag får sätta igång med allt det som jag vill göra :)

Nu ska jag dricka kaffe och äta brownie. Se film och den sooova..
Fattar inte att jag är så trött som jag är.. Men men.. Mer järn till mig kanske? :S

Ha det folket!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hejsan, är allt bra?

kolla in på min blogg kram :)

2009-07-14 @ 03:27:30
URL: http://cornelialinnea.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Hejsan, är allt bra?

kolla in på min blogg kram :)

2009-07-14 @ 04:15:08
URL: http://cornelialinnea.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja du hjärtat nu har jag varit hos dig. En liten kort visit blev de Men de viktigaste var att jag fick krama dig. Vilken underbar lägenhet du har hittat håller med att det står Anna skrivit på väggarna där. Nu har jag sett att man kan tilloch med sova över hos dig.

Kram så länge hör av mig senare.

Kram kram

2009-07-22 @ 19:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0