Mini semester

Så sjukt bra va! Har haft en mini semester.. Jag har BADAT.. Lillamy badar inte ofta.. Speciellt inte i havet för det är LÄSKIGT. Det finns en massa djur. Visst att det gör det i sötvatten med. Men dom är jag van vid..
Krabbor å maneter.. Huuva! Vilket fall som hellst så har jag faktiskt badat, jag har simmat och haft mig. Det är nog första sommaren jag gjort det sedan jag flyttade till västkusten.. Starkt jobbat av mig!
Men inte nog med det. Jag har fått köra vattenskoter!! Å hur kul var inte det?! Jag blir ju som barn igen. Man ska inte släppa lös mig på sådana maskiner. Livs farligt! Snabbt går dom och kör man på STORA våger så hoppar man : )
Woopiie! Hehe.. Gillar sådana leksaker jag, nästan samma som snöskoter.. Hehe..

Vad mer då? Jo några dagars ledigt så det har varit bad, god mat, trelvigt sällskap och utgång på krogen.
Inte hemma bara hemma.. Åkte även till Lidköping sådär appropå ingenting.. Lite en impuls grej kan man säga..
Men det var jätte kul! En måndag dessutom.. Haha.. Det är rätt ovanligt..
Nästan så att jag är sugen på att köra en ordentlig party runda. Då kan man festa fredag, lördag, söndag och måndag..
Tänk så dåligt man ska må på tisdag då.. Haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0