Natt Uggla..


Jag är verkligen en natt uggla jag. Det är inget vidare att vara en natt uggla när man har ett jobb som startar tidigt på morgonen, men vad gör man? Det är ju inte så att man lyckas med att gå och lägga sig i tid inte.. Nee..
Kommer alltid på något mer som man bara måste göra innan man kan gå och lägga sig. Å uppe på det har man den fula vanan att somna till tv:n, det gör inte saken lättare.. Ne ne..

Nu var det ett tag sen jag skrev. Men jag har faktiskt egentligen inte en susning eller minsta aning om vad jag ska skriva..
Mamma och manen hennes har iaf varit här, manen han heter Sten. Det var jätte trevligt att ha dom här hos mig i lilla U-valla! Visst att det inte fanns så mycket att hitta på, fika två gånger på en dag är ju inget som dom är vana vid. Hehe..
Men det var ändå gott att bara få lite tid med dom.. Bara umgås. Härligt tycker jag. Nästa gång så får jag hoppas att det är lite bättre väder eller att jag får fingrarna ur och kan planera något riktigt bra till oss!
Åka båt och äta räkor kanske? Vad säger lilla mamma om det? Fast jag är ju inte alls säker på att du gillar räkor mamma.. Men men det var ju bara en tanke vilket fall. Får se när nästa gång blir. Brukar ju som det ser ut just nu bli en gång vartannat år iaf. Så jag har ju gott om tid att lista ut något bra ; )

Jag har målat om i min nya lägenhet!! Woopie! Det känns så jäkla bra! Längtar verkligen tills att jag flyttar. Nu när det är färdigmålat och det bara ser såå bra ut så känns det mer hemma än någonsin skulle jag nog vilja säga. Det är bara det där med alla detaljer som jag vill få ordning på nu. Men sånt kostar plenty! Så man får väl bara vänta och se hur det blir med det.. Blir nog bra iaf!


Andra tankar som snurrar i detta huvud har jag inte ens ord att förklara.. Det finns så mycket i mitt lilla huvud just nu men det finns inga ord.. Konstigt va? Dom som känner mig trillar nog av stolen nu! Hon är tyst, har inget att säga..

Men jag hoppas att det blir bra av allt tillsist hur det nu än blir..
Önskar verkligen och vill att det blir så bra som det bara kan bli, vilken riktining allt nu tar.
Det har ju bara gått några dagar. Men det känns, fast jag kan inte sätta fingret på hur det känns..
Det bara känns..


Natti natti nu folket.. Jag ska faktiskt vara vaken och jobba om några timmar...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack igen för att jag fick lite av din tid.

Förstår om det känns, det är inget som bara försvinner. Hur det en är så känns det. Vad som är huvudsaken är att det känns bra. Alltså rätt.

Jag ska försöka komma en gång emellan...men du vet ju hur jag är, inte en favorit att måsta resa. Har nu så ont så jag nästan tror jag går till doktorn.. bara nästan. Har ju en tid den 19 så jag får nog vänta tills dess. Jag dör ju inte, tror jag, har bara så ont.

Just nu sitter jag här och ska lägga in de dära trevliga fönster kuverten,, har två husflugor som har längtat efter oss. De nämligen lämnar mig inte ifred...

Vi hörs sen

Pussar och kramar

Mamma

2009-07-24 @ 12:54:38
Postat av: rebecca

oo vad trevligt att läsa något från dig!!! :D hoppas allt är bra. saknar dig lilla anna. :)

2009-07-25 @ 21:08:11
URL: http://rkittelsen.blogg.se/
Postat av: mamma

Är de bra i nya lgh??? Känns de rätt???

Kram

2009-08-03 @ 11:10:04
Postat av: mamma

ska nog börja jobba 25% som ass nu. Skolan 75%. De känns jättebra.

Kram



just ja, de ä åt Erik, ingen som kan ta resorna

2009-08-03 @ 18:39:32
Postat av: mamma

hör av dig

2009-08-05 @ 10:36:32
Postat av: Anonym

När livet kändes som mörkast,



då ingen tycktes förstå,



när jag ej ville leva mer,



bara lämna allting och gå.



Då fanns du där för mig,



sträckte ut en hjälpande hand,



tröstade mig när jag grät,



lät mig gråta ut i din famn.



Jag tror ej att du förstår,



hur mycket du betytt för mig,



jag skulle ej leva idag,



om det inte vore för dig.



Du väckte min själ till liv,



den hade varit död i många år,



du fick mig att skratta igen,



jag hoppas att denna lycka består.



Du gav mig hopp på nytt,



du satte mitt hjärta i brand,



tillsammans ska vi vandra,



genom livet



du där



o



jag här

2009-08-06 @ 14:09:20
Postat av: jennifer

Jag är också nattuggla, har jätte svårt att sova på kvällen/natten:O

2009-08-07 @ 20:40:28
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0