Tidiga morgon

Det känns bra tidigt iaf. Sitter i min säng och jäspar..
Fast egentligen så är det inte så tidigt, men det är nog pga att det känns som att jag har sovit så dåligt..
Äh.. Vilket fall så är jag vaken och det är jag för att jag har tänkt att träna idag igen : )
Dessvärre så var man tvungen att boka hel timme men, men.. Ja hade liksom tänkt mig att jag skulle dit till typ halv tio men det fick jag inte utan jag var tvungen att köra från kl  10.
Så nu väntar jag på att tiden ska gå så att jag kan få ordning på det. Komma iväg å bara köra.. >Gott ska det bli!
Men jag känner helt klart i armarna idag att jag gjorde något utöver det vanliga igår.. Hehe..

Tur att man är vaken för nu ringde dom om mitt kylskåp..
Det fungerar nämligen inte.. Det blir liksom inte riktigt kallt i det.. Mitt bregott är mjukt när man tar ut det ur kylen, bregott ska inte vara mjukt! Eller?
Kylskåps-killen Conny höll iaf med om att bregott inte ska vara mjukt. Men han kunde inte komma och hjälpa mig med det idag och inte imorgon så till början på nästa vecka..
Jag är inte kompis med mitt kylskåp och han är inte kompis med sin firma just nu sa han.. Underbemannat..
Massa sjukdommar och elende.. Så då e det bara att glatt vänta. Men det kommer ju att hända något iaf : )


Jaha.. Ne men göra sig klart för att gå till bussen då kanske.. ?!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sätt på högsta kylan och ha inte så mycket i kylskåpet så håller det nån dag till iallafall-

Jag saknar dig.

Just ja, Fin tavla

Kram

2009-03-05 @ 14:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0