Vänd upp och ner på världen

eller på mig..

Så sjukt trött jag blir!
Jag förstår mig verkligen inte på varför det skall vara så som det är.. Vi tjejer alltså..
När ska vi få nog?
Vad är det förbannade problemet med oss tjejer.. Jag pratar nog om allihop skulle jag gissa.
Ber om ursäkt redan nu men jag blir sååå trött!

Gillar du att någon pratar om dig när du inte är med?
Gillar du att någon hittar på saker om dig som inte stämmer?
Gillar du när någon tittar snett på dig?
Gillar du...

Ja, man kan nog fortsätta i evigheter.!
Men säg den som gillar det?! Jag tror inte att det inte finns en jävel som tycker att det är kul att vara med om något av det.
Men ändå så skall vi göra det mot varandra.
Jag brukar vakta min tunga och inte säga något som jag inte kan stå för. Men jag är heller inte guds bästa barn jag har också gjort dåliga saker i mina dagar. Men jag fattar ändå inte varför vi aldrig ger upp?!
Vad är problemet? Varför fortsättar man?
Har folk verkligen inget bättre för sig än att snacka om andras liv, tecken på att man inte har ett eget skulle jag säga!

Så trött..! Finns så sjukt många människor som har vänt mig ryggen. Jag undrar fortfarande, vad har jag gjort dom?
Kommer man någonsin att få svar på det tro? Det är nog ingen större risk det inte..
Man undrar ju vad man har gjort för att förtjäna att "vänner" far med osanningar om en, ligger med pojkvännen, skriver hatberv eller vad det kan vara.. Men vad har jag gjort för att dom ska göra så? Qe?

Vi tjejer alltså!
Nåt fel måste det vara på oss..  Kan inte komma på något annat!

Men det bästa, det är ändå jag och Marita.. Vi pratade om detta en dag.
Vi pratar verkligen sällan om något annat än oss själva.. Haha.. Låter kanske lite ego, men vadå vi har faktiskt nog med det. Varför blanda in någon annan?!

Jag var bara tvungen för jag är så sjukt less!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mycket bottnar i avundsjuka. Det kan vara för allt. Många gånger är det också osäkerhet som gör det. Att vi pratar skit alltså...

Kram

2009-03-20 @ 15:38:46
Postat av: Mamma

Nu är det dags med en ny utmaning.

Kolla in min blogg och gör en lika.

Kram

2009-03-22 @ 20:37:57
Postat av: Mamma och Erik

jag sjuk kram erik



jag sjuk kram erik



En liten hälsning från oss. Hör av dig.

Kram mamma

2009-03-23 @ 09:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0