Inte ens en smula klokare..

det finns inget jag
det finns inget du
det finns inget vi
men jag vill ha svar
vill veta vad
slösar jag min tid
lr är allt bra?
vart ska jag gå?
vem ska jag va?
finns det några bra svar?
på hur, när och vad

Filosofilektionen idag lärde mig...

Innan filosofins tid var jag förvirrad
men nu är jag helt borta
vi är dömd till frihet men riskerar att fällas med döden
å tydligen finns det ingen gud som sörjer våra öden

jag var liten..
jag var utan problem..
jag lekte i sanden..
höll mamma i handen..

men nu är allt annorlunda..
inte alls som förr..
nu är det nu..
en ny tid..
en tid som man ska ta sig förbi..
man ska lära..
man ska vara stor..



Sånt som jag hittade i min Lunardagbok.. Hittade så mycket konstigt så..
Hehe.. Snurrig har jag alltid varit ingen skillnad på det iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0