Färdig svinat?


Sitter man här då ca 8 h efter att jag fick sprutan. Känner min nästan som normal. Vad som nu kan räknas till normal? Vilket fall så känner jag mig väl ungefär som jag brukar. Visst känner jag att jag har en arm som jag i vanliga fall inte alls brukar känna av. Det gör lite ont när man rör sig. Hoppas vara att det inte ska bli värre för då blir jag ledsen i ögat. Vill inte ha mera ont än så. Funderar nu på vad jag har för temp. Känner mig bra varm i kroppen. Men det kan ju bero på att jag tog en jätte varm dusch innan. Hm.. Vad man får för sig när man hör så mycket negativa saker om denna spruta. Det är väl värre med flunsan än vad det är med en spruta lr?



Fast jag är väl egentligen inte rätt person att säga det. Jag är ju rädd för sprutor ALABAMA!! Gud hjälpe vad jag inte alls gillar dom. Pulsen sprang iväg för mig när jag bara skulle in för att ställa lite frågor. Yrar runt som en tok och letar efter embla (bedövnings salva). Men kom fram till att eftersom att den ska verka i en timme så hinner jag gruva mig i en timme. Ville jag det?? Nee.. Så jag gick och satte mig på stolen och dom stack mig..
Gick ganska bra förutom att dom fick påminna min om att jag måste andas.. Men på bilen finns beviset. Plåstert som den norska fru doktor satte på min arm efter att hon stack mig..


Jag har ont i armen men mår bra..
Min temp är 37,3.
Lite över min vanliga temp men absolut inte farligt.
Hoppas på att vakna lika kry imorgon.


Jag har inget ont att säga om sprutan fast att den får mig att gråta..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Stolt över min dotter är jag. Du gjorde de jätte bra. Kram

2009-11-05 @ 23:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0