Gbg fortsätter!


Så var man precis hemkommen från Gbg igen.. Det kommer att bli MÅNGA resor nu framöver! Lovar jag! Jobbet blev mitt! Hur glad blir man inte när man skakar hand på ett jobb? Det är som ett litet lyckorus som springer genom kroppen. Det ska bli riktigt kul och jag känner mig sjukt taggad!
Det här ska jag fanemej kirra! Jag ska fixa det. Finns sånna sjuka möjligheter om man lyckas. Å det tänker jag göra. Jag tänker inte ge mig! Det här ska bli bra, jätte bra!

Nu är det snart dax för en kaffe med Zandra.. Kanske till och med en kaffedrink för att fira lite extra!

Hihi..


Kommentarer
Postat av: Mamma

De ä du värd

Grattis igen

Kram

2009-11-09 @ 18:15:06
Postat av: paulina

vad är det för jobb som du har fått? grattis iaf kram kram

2009-11-09 @ 19:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0