Hemmafru


Känner mig verkligen som en hemmafru delux ibland. Nästan så att man önskar sig tillbaka till ålder 4 lr nåt.. Inga bekymmer alls. Mamma fixade allt. Men det går ju inte att vrida tillbaka klockan så det är bara att bita i det sura äpplet och köra på..

Idag har jag varit min egen hemmafru igen.. Tvättat, diskat och bakat bröd..
Är inte det hemmafru så vet jag inte. Jag har dessutom gjort hembakt pizza..

 

Bröd bak och pizza.. Det kanske inte är JÄTTE mycket hemmafru över det.

Men det kommer mer..

OM det inte är hemmafru att baka och trixa med det mesta man kan komma på i hemmet.. Ja då är väl ändå rullar i håret det? Det om något måste ju vara det. Hemmafru eller (förlåt) gamal tant är det som flyger genom mitt huvud.. Någon annan som får den tanken?

 

Inte nog med det så har jag precis sett senaste avsnittet med Desperata Fruar.. Längtar inte till den dagen jag kan räkna mig till en av dom. Man tycker ju att man har ett ganska så snurrigt liv.. Men det där är ju tusen gånger värre..

 

Svensson? Öh.. Nästan Ja tack på den..

 

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tror de slagit runt för dig...

Men måste säga att de ser otroligt gott ut. Du är så välkommen hem och fylla min frys med eller utan papeljotter.....

Kram

2009-11-03 @ 22:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0