Jul jul.. En hel korg med massa ma

0-18249691df5260839b4a83c4116c261e.png

Jul jul.. En hel korg med massa massa röda saker. Det är inte alls så att både jag och Zandra längtar efter julen. Det blev inte helt som jag hade tänkt mig men nästan. Hade spanat in röda gardiner som jag ville ha, men dom var helt slut. Hade väldigt gärna haft ett par röda nu när det snart är tid för det. Men är det slut så är det. Finns inget man kan göra åt det. Ljusen hittade jag iaf till sist. Så nu har jag ljus så att det räcker igen. Man kan ju inte få allt alla gånger. Rätt nöjd med dagen ändå. Jobba och Ikea = helt slut kan jag lova. Ska bli så gott att komma hem. Nu är det bara resan kvar..


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Kolla gärna in på min blogg och ställ en fråga i min frågestund, vore jättesnällt.



Btw, din blogg är jättefin.

kram:)

2009-11-17 @ 00:19:05
URL: http://cornelialinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0