Julklapp?


Jag är i behov av en ny dator. Den som jag har nu verkar inte orka länge till. Min kära lilla vän stänger av sig och har sig om vartannat. Det är inte alls roligt. Blir lite orolig och får en klump i magen..
Tänk om den inte startar imorgon? Vad gör jag då? Gaah! Då skulle jag nog få panik. Bor ju nästan vid min dator när jag är ledig.. Speciellt nu när det är min bästa vän vad det gäller att söka jobb..
Hur skulle jag överleva utan min lilla data? Inte bra alls.. Kan bli riktigt jobbigt detta.. Både dator och telefon sjunger på sista verserna tror jag.. Hjälp!




Dessa små skönheter har jag kollat på nu. Men jag fattar ju inte nåt av allt som står om dom. Hur ska jag veta vilket som är bra för mig? Va? Jag kan inte datorer på det viset ju.. Jag vill bara att dom ska starta när jag trycker på  ON knappen och att det ska gå att hålla kontakt, fixa bilder och blogga.. Det är väl typ det jag gör..
Suck vad det ska vara komplicerat ibland...


Men visst var dom fina? Julklapp kanske.. Tidig julklapp.. Hihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0