Mobba Bloggen!


Nu kan jag SMS blogga. Wohoo! Jag ska mobba min blogg med massor massor av bilder och kortare texter till min blogg. Det är ju ofta när man är ute och gör något som det händer nåt som man egentligen skulle vilja dela med sig av men som man glömmer bort när man väl sätter sig för att skriva. Så nu när jag har fått ordning på det här med att kunna skicka sms till min blogg kan jag ju skriva hur mycket som hellst nästan.
Det blir nästan som en blogg mobbing eftersom att jag säkert kommer att skicka ett par om dagen. Om det nu inte kostar en massa massa pengar. Då är det förstås inte lika roligt. Men det märker jag nog ganska så snabbt. Tänkte försöka hålla lite koll på det. Men e det inte för dyrt så KÖR vi! Hihi..

Nee nu är det Kaffe och sedan disk som gäller.. Lagomt spännande.
Det blir inget foto på det inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0