Morr...


Idag lr rättare sagt nu såhär på kvällskvisten blev jag lite arg.. Lite arg bara.. Lr kanske egentligen ganska så arg. Men mest bara besviken på hur människor fungerar. Dumma dumma! Varför ska man lägga sig andras liv?
Tro att man vet saker om sådant som man egentligen inte vet ett dugg.. Det kan räknas som förtal när man säger/skriver sådana saker. Gör mig riktigt arg. Väldigt tank löst att göra så som denna människan gjort. På många sätt kan det bli väldigt fel. Men det är klart att man tänker sig inte alltid för..

Jaja.. Vilket fall så blev jag ordentligt arg! Men min vän som blev utsatt för detta lilla på hopp vet att jag står vid ***** sida i vått och torrt! Har alltid gjort och kommer alltid att göra. Inget att prata!




Bortsett från det så har det väl varit en rätt så bra dag. Jobbat nere i stora staden. Gör små framsteg varje dag tycker jag. Nu gäller det bara att klämma in den sista lilla stöten där så att jag får till en riktig bokning..
Efter jobbet drack jag en go kaffe men nya kollegan Stefan och så köpte han lite målar grejer. Gav mig dessutom en duk. Lite läxa kalla jag det..

Förslag på vad jag ska skissa åt honom?


Nu är det nog natta snart.. Väldigt snart..

Kanske en te innan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0