På bussen hem idag så ska jag roa

1a4649ffbd4dfcfdd6b7ed8c157bff2f.png

På bussen hem idag så ska jag roa mig med detta.
Visst ser det spännande ut? Jag känner mig iaf jätte duktig. Nu när jag ändå sitter här har jag ju verkligen inget bättre för mig så varför inte? Verkligen på tiden att ta tag i kortet nu.. Kanske att det är körlektioner jag ska önska mig i julklapp? Haha.. Nja.. Ne jag har nog tänkt att jag ska läsa igenom boken iaf två gånger innan jag börjar köra. Så nu måste jag sätta igång om det ska bli något läsa åt denna resa..

Tjosan!


Kommentarer
Postat av: Mamma

En gång för länge sedan fick du ju ett bidrag att börja...

Plugga på, det är den svåraste biten

Kram

2009-11-17 @ 17:51:12
Postat av: Erik

disney land paris

erik när blir stor

erik hemma sjuk nu

kram

2009-11-18 @ 19:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0