Super lördag!


Min lördag har varit helt super duper bra! Helt fantastisk! Tycker verkligen att den har varit jätte bra. Lite konstig början kanske. Men så länge man kan prata och rensa luften kan man verkligen ändra på det mesta. Det är så viktigt att prata. Ett litet missförstånd kan annars bli så mycket värre än vad det egentligen är.

Mer PRAT ÅT FOLKET!!


Jag har spenderat min lördag men en av mina absolut bästa vänner! Det har varit en vända ut på torp och gått runt för att prata, titta, prova och bara vara. Sen vidare för en jätte god och välbehövd middag "Hemma på Harry". Massa Mys och jätte mycket prat. Prat som behövdes. Prat som känns bra och på riktigt.. Om allt från strumpor till hur man skulle kunna förändra världen. Vi kan verkligen prata om allt!

Älskar mina vänner! Dom är verkligen det bästa jag har! Mina underbara vänner.. Personer som jag nästan skulle kunna göra vad som hellst för. Inget skulle få mig att vända dom ryggen.



Om man har hittat en diamant eller om man har hittat guld eller bara helt enkelt det vackraste man kan tänka sig.
Då lämnar man det inte gärna ifrån sig utan kamp!

Älskar verkligen mina tjejer! My Girls!!






Nu snart  dax för Stenungsund. Lagom road av den tanken. Men det är bara att bita ihop..
Kanske jag kan mms blogga under kvällen.. Kanske, kanske..

Toodels så länge..



Kommentarer
Postat av: rebecca

heeeej, hade du kul i stenungsund? ;)

jag använder picasa ju och photoScape.

kram på dig fina

2009-11-22 @ 11:29:02
URL: http://rkittelsen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja ofta glappar det mer än vad som är vettigt.

Många tar inte reda på fakta utan bara vräker ur sig. Ingen tanke på hur mycket det kan såra. Ens egen vetskap är den bästa.

Kram från sjukstugan

2009-11-22 @ 13:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0