Worky


Jippie! Jag ska jobba ikväll. Har tiggt till mig ett extra pass! Me neeeeeed! Så det känns bra. Imorgon ska jag jobba lite mer på att få jobb. Fick precis ett tips av en gamal vän om ett ställe dit jag skulle gå och hälsa från honom..
Nice är det! Dom är tydligen goda vänner så det är bra.
Har skickat iväg en ansökan till Danmark idag med. Mest på skoj då jag inte tror att det är något jobb som jag skulle kunna få men ändå.

Har även pysslat idag.. Målat ramar, klippt och klistrat.. Det blev 4 tavlor till sovrummet. Men dom är inte helt klara än. Färgen ville visst inte torka lika snabbt som jag tyckte. Men imorgon ska dom upp på väggen så ska jag även ta tag i lite annat småpill här hemma..
Finns faktiskt massor som jag kan hitta på bara man kommer igång med lite insperation..

Blider får jag fixa senare.. Nu måste jag göra folk av mig så att jag kan jobba..

Tjiong!

Kommentarer
Postat av: mamma

älskar dig

puss

2009-10-19 @ 09:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0