Bröst!


Nog för att jag har suttit och letat jobb hela kvällen och faktiskt har tusen andra saker att tänka på så känns det ganska så skönt att bara koppla bort och drömma. För jag vet ju att det inte kommer att vara annat än en dröm i många år. Men man kan ju kolla iaf som sagt. Kollade runt och hittade att man kunde resa till Thailand och göra operationen. Visst kul grej med en massa lyx. Men hur tryggt känns det då? Nee jag tyckte nog inte att det var ett toppen alternativ med tanke på att det "bara" blev 20400:- lr nåt sånt där. Men sen då?
Man ska ju faktiskt ta sig både dit och hem med så jag tror inte alls att det blir något billigare när det väl e klart. Det låter nog bara bra. Men om man kollar så inser man att det kostar ungefär samma på alla ställen. Det man då får ge sig in på är vad är det som ingår i priset. Vad får man lägga till?
Man kan väl säga att en operation varierar mellan 35000:- och 45000:- om inte mer. Men allt beror på storlek och vilken sorts inplantat.. Det finns en massa om och en massa saker som man måste kolla upp noggrant!
Man vill nog inte gärna att det ska vara en skojjare som söver ner en och skär i en. Nej Tack!
Det är väl ungefär det som jag har suttit och funderat på sedan jag gav upp jobbsökandet för idag.


Bilden är lånad!! (plastikuppsala.se)



Så har jag även druckit te och ätit skorpor! Mm.. Hittade ingen marmelad i min kyl så det fick bli hjortronsylt. Gick minst lika bra det. Kamomillte så att jag ska hålla mig lugn och inte få ett frispel innan jag ska sova. Det är ju ändå daxs för det snart..



Kommentarer
Postat av: nea

varför vill du byta jobb??

2009-09-23 @ 23:34:25
URL: http://andreaohlson.blogg.se/
Postat av: nea

Men varför måste?! Förklara nu!!!

2009-09-24 @ 10:54:24
URL: http://andreaohlson.blogg.se/
Postat av: modern

Du ska nog kolla det noga men jag har hört att de har väldigt duktiga i Thailand.

2009-09-24 @ 13:36:45
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: kristina-kittelsen

hade en i min klass som opererade näsan i thailand, hon fick dem bästa i hela thailand för en billig peng, så inga lurerier där iaf.

2009-09-24 @ 16:22:10
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0