Bara för att alla andra gör det..

Hur bor du: En lagom stor tvåa mitt i stan med en underbar "terass".
Brukar du komma i tid: Jo då det tycker jag allt. Tidig sen optimist.
Hur lång är du: 172
Kan du laga mat: Dom säger det. Men idag gick det verkligen inte.
Vad jobbar du med/pluggar du: Jobbar och jobbar men söker ändå mer jobb..
Vad har du på dig just nu: Grå leggings och vitt linne från Gina
Har du någon fobi: Nja. Gillar inte höga höjder, insekter eller snabba bilar på vinterväg..
Hade du en bra kväll igår: Den var som alla andra. Lagom..
Vilket är ditt senaste inköp: Toapapper och kattsand
Din favoritdryck på morgonen: Håller mig undan allt. Måste jag blir det kaffe.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mig själv. Löning alltså.
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp, min säng är den BÄSTA!
Vad hade du sönder senast: Hm.. Ett vinglas förra veckan lr nåt.
Vem snackade du med senast: Lasse
Varm favoritdricka: Kaffi
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Soda vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Någonting som blandas med mjölk.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Ingen aning.
Saknar du någon just nu: Mig själv.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Röra mig när man inte får. Vara tafatt och inte kunna ta för sig.
Någon jag stör mig på: Just nu? Mina katter och min chef.
Intressen: Pyssla, lagamat, sjunga och dansa kanske ? Vet inte.
Senaste person du kramade: Kommer inte ihåg..
Senaste person du ringde: Min kollega.
Senaste person som ringde dig: Måste kolla mobilen.. Lasse
Vad drack du senast: Vatten med Citron.
Vill du ha barn: Kanske någon gång.
Längtar du till din nästa födelsedag: Nej, det är inget att längta till.
Har rakat dina ben någon gång: Jag är tjej så ja.
Är du sugen på något nu: Nee..
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 3-4 kanske ??
Använder du hudkräm: Inte precis.
Attraheras du av män med skägg: Har jag ej tänkt på, antagligen inte.
Micro-pop eller poppa själv: Poppa själv om man inte är lat.
Brukar du baka: Ja men inte nu. Blir bara katthår i allt :(
Röstade du i det senaste valet: När var det? Tror det.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Nej verkligen inte. Det är inte ok!
Vilken låt lyssnade du senast på: Tittade precis på Idol. Räknas det?
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej inte ens Maja mitt gossedjur. Haha.
Vad tycker du är äckligt: Vet inte riktigt.
Har du pengar på mobilen: Det finns nog en lite slant.
Vilken svordom använder du mest?: öh. Satan kanske?
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: Vill man veta det? 05.45
Var köper du dina matvaror ifrån?: Oftast Willys
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?: Gillar båda. Men fotar oftast.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?: Lägga undan pengar, utbilda mig och investera!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?: Mmm.. I have a mission :P
När var senast någon stötte på dig?: Ingen aning. Sånt märker aldrig jag ju.
Vad åt du till middag senast?: Ris med aromat.
Kan du vissla?: Jo då.
Tittade du på tecknat när du var liten?: Självklart! Love it! Nu med.
Äger du några popband t-shirts?: Nope. Har nog inte gjort heller.
När flög du senast?: När jag var 16 lr 17 tror jag.
Pratar du några andra språk?: Engelska, Teckenspråk och några fraser spanska och norska.
Har du gråtit offentligt?: Säkert.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?: Min minnes tatoo!
Vad har du med dig in på bion?: Sällskap
Vad har du för väder?: Natte svart.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?: Dans och Svenska
När sov du senast på golvet?: Lääänge sedan.
Vilken är din favorit drink?: Zandras special till mig :)
Gillar du din boendesituation?: Ja! Den e toppen. Vill bara ordna det sista.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?: 5 om jag får massa kaffe..
Är dina dagar fullbokade och stressiga?: Nja inte precis.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?: Nee vi skrev istället.
Hur gammal blir du nästa födelsedag?: 24
Tror du på liv på andra planeter?: Vet inte.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?: Ta en dusch!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?: Inte speciellt troligt.
Tycker du om att krama folk?: Jag är en känsloperson så om det e på mina vilkor.
Äger du en digitalkamera?: Japp
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?: Kate Moss ?! Han/Hon var nog full..
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?: Ne inte direkt då skulle alla va sura på mig. Haha..
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?: Länge sedan jag gjorde det så jag vet inte..
Är du mörkrädd?: Ibland.
Tre saker du alltid har med dig?: Hemnyckel, mobilen, plånbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0