Inget fel. Fast ändå.



Alltså jag menade inte det att dom inte skulle vara bra på sitt jobb där nere. Det jag tänkte på mer är att det kostar så pass att resa dit och bo och sedan tillbaka så att det skulle bli samma som att göra det hemma. Inte att dom gör ett dåligt jobb. Men sen så tror jag väl inte att dom har något återbesök inbakat i priset heller. Det kan ju vara väldigt bra att göra ett sådant så att man ser att allt är som det ska. Ska man då måsta åka igen och betala en massa pengar för resan, ja då blir det inte så billigt längre. Det är det jag menar med lureri. Skulle man tänka att man vill åka ner och ha en semester på en månad så räcker nästan inte det till att uppleva något eftersom att det gör så fasligt ont efter operationen.
Man kan gå runt med en näsa eller om man kanske gjort något annat mindre ingrepp. Men om man opererar brösten så kommer man inte att kunna torka sig i ändan själv på iaf en vecka. Det är inte percis någon dröm semester det inte. Det finns så många tankar i huvudet på mig runt om detta. Så det kan nog vara så att dom lätt misstolkas.

Men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0