Paj


Japp.. Har ju länge tänkt att jag skulle göra en mat paj, men det har inte blivit av. Men så igår tog jag mig i kragen och gjorde en paj. Så nu har jag paj i en massa dagar fram över. Mm..
Gott blev det. Så paj igår, nya bilder till bloggen idag och snart är det dax att städa. Senare blir det fika med mina tjejer och efter det jobba..

Väldigt spännande dag va?


Det ser aldrig speciellt gott ut innan det är klart men den blev jätte bra. Så snart ska det ätas meera av denna läcker bit. Sa jag att det är ädelost i? Mm.. Bara älskar ädelost. Kan äta nästan hur mycket som hellst.

Men nu kaffe och snoddas. Sen städa.


Kommentarer
Postat av: nea

yes... dom vildarna... mama har satt igång att rida 2 utav dom... så jag tog den ena igår...

2009-09-30 @ 17:05:22
URL: http://andreaohlson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ser gott ut........

Fin överskrift. Du och Skrållan i flyget på väg nå namngivning i Stockholm.

2009-09-30 @ 22:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0