Dåligt! Varning för fula ord..


Skit också! Nu satt jag här och skrev så hände det något så allt som jag skrivit bara försvann. Toppen! Precis den hjälpen jag behövde av min blogg just nu. Lr kanske inte!

Måste bara få ur mig lite. Spy lite galla över allt. Tycker verkligen inte om den här tiden på månaden. Det är ett återkommande problem. En gång varje månad ungefär vid samma tid. Å ne folket nu pratar vi inte om den röda perioden lr lingonveckan. Det är något helt annat. Den veckan kan jag leva med, inget större bekymmer. Slippa den hade iof varit gott det med. Men det är inte så farligt. Det är något som känns helt jävla hopplöst! Så förbannat orättvist! Samma visa varje månad och det tar kål på mig! Fattar inte varför jag ska ta det så illa som jag gör. Det finns ju dom som har det värre. Hade inte alls velat byta med dom men mitt problem är nog för mig. Det är jobbigt för mig. Alla har vi olika bekymmer som är olika på jobbiga sätt.

Fan, fan, fan, fan, fan.. Helvetes jävla skit! Förbannade jävla dynga!

Många mer fula meningar skulle det kunna bli. Men vad hjälper det till? NADA! BLÄ! :(

Skulle egentligen hells av allt bara gräva ner mig för att slippa detta. Lägga mig under täcket och dra något gamlat över mig. Kul, kul. NEJ! Tänka sig att det kan skifta så från dag till dag. Från timme till timme. Helt sjukt faktiskt!


Har förutom detta haft en JÄTTE bra dag. Träffade "Mamma Ann" på stan så vi tog en fika efter jobbet. Hur mysigt som hellst. Pratat en massa massa dynga och bara haft det gott i solen. Hel härligt! Efter det en sväng ut till Torp för att möta upp Anns dotter med son. Barnbarnet med andra ord. Jätte söt men en smula trött. Barn är för goa! Försöker att lyfta mitt bittra humör med glada tankar. Gär sådär bra. Bara därför tänker jag ge upp och gå och lägga mig nu. Sitta här och bara klaga tjänar inget till.

Men hur som hellst. TACK ANN för en jätte bra dag! Du satte verkligen guldkant på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0